מידע כללי
מה זה 'ליד'?
הצג תשובה »
'ליד' הוא פניה של לקוח פוטנציאלי המעוניין במוצר/שרות המוצע, לאחר שהוא קיבל את מירב הפרטים הנדרשים כדי לדעת בדיוק למה הוא פונה.
האם ניתן לראות דוגמאות לאתרים המציגים את הפרסומות?
הצג תשובה »
את הפרסומות שמפיצה חברת PayPerLead ניתן לראות בעשרות אלפי אתרים ברחבי האינטרנט. לצורך קבלת רשימת אתרי דוגמא ניתן ליצור קשר עם נציג שירות בכתובת [email protected]
מה ההבדל בין הפרסום ב PayPerLead לבין פרסום ב Google?
הצג תשובה »
הפרסום דרך חברת PayPerLead מיועד לייצר 'לידים'. כל 'ליד' שמתקבל מזכה את בעל האתר בסכום כסף גבוה משמעותית. ב - Google יקבל בעל האתר אגורות בודדות לכל הקלקה על פרסומת. צריך הרבה הקלקות ב Google כדי להגיע לגובה התשלום שאנו מזכים על ליד אחד...
בעלי אתרים - מידע כללי
כיצד אתם 'מייצרים' לי הפניות של לקוחות מתעניינים ('לידים') ?
הצג תשובה »
אנו מפתחים מיניסייט (דף מודעה באינטרנט) מעוצב ומקצועי המסביר על השירות שאתה, בעל העסק נותן. לאחר מכן אנו מפרסמים את האתר באלפי אתרים, מנועי חיפוש ברשת האינטרנט. הגולש שמתעניין השירות שלך, בעל העסק, משאיר את פרטיו וכך נוצר ה 'ליד'.
מפרסמים - מידע כללי
מה מופיע במודעת הפרסום (המיניסייט)?
הצג תשובה »
מודעת הפרסום שלך מופקת על ידי גראפיקאי, תוכניתן ןקופירייטר מקצועיים ומכילה מידע על השירות/מוצר אותו אתה מוכר. בנוסף יש במודעה טופס השארת פרטים להתעניינות בשרותך/מוצרך.
איך אתם מוודאים שאקבל פניות איכותיות?
הצג תשובה »
ראשית, אנו יודעים לסנן פניות כפולות ולא רלוונטיות. אנו יודעים גם לזהות ולסנן מיקרים של 'לידים' שהגיעו מאותו גורם. הנמען פונה אליך רק לאחר שקיבל את מלוא הפרטים על המוצר/שרות שלך באתר משוב שהקמנו במיוחד לכך, ולכן, לא סביר שיפנו אליך לקוחות פוטנציאליים ללא מידע.
האם אני יכול לפרסם מודעה שהכנתי בעצמי?
הצג תשובה »
כן, בתנאי שתעבור את אישורנו המוקדם. ייתכן ונבצע שינויים במודעה להתאמה לשיטת ה 'לידים'.
תוך כמה זמן אתחיל לקבל פניות?
הצג תשובה »
בתוך 24 שעות ממועד תחילת הפרסום, תתחיל לקבל פניות.
כמה זמן עובר מהרגע שלקוח פוטנציאלי משאיר פרטים ועד לרגע שזה מגיע אליי?
הצג תשובה »
מיידית. בנוסף, תוכל להתחבר למערכת ניהול הלידים ולצפות בכל הלידים שהתקבלו אי פעם לפי חיתוכים.
איך אני מקבל את הפניות מהפרסום?
הצג תשובה »
תוכל לצפות בכל ה 'לידים' שהתקבלו דרך מערכת ניהול ה 'לידים' שלנו באינטרנט. ברגע שתירשם לשירות תקבל שם משתמש וסיסמא ותוכל להתחבר למערכת. בנוסף כל 'ליד' ישלח אליך באופן אוטומטי עם מילואו לדואר האלקטרוני שלך. לחץ כאן להתחבר למערכת ניהול ה'לידים'.
אילו פרטים אני מקבל מה 'ליד'?
הצג תשובה »
בנוסף לשם וטלפון ליצירת קשר ניתן לקבל את כל הפרטים שתבקש, כגון: גיל, הכנסה, כתובת, מצב משפחתי ועוד... ניתן לקבוע גם שדות חובה שהלקוח הפוטנציאלי חייב למלא לצורך יצירת קשר עימך. עליך לקחת בחשבון כי ריבוי שדות נדרשים מעלה את מחיר ה 'ליד'.
איך אני מתחיל לעבוד איתכם?
הצג תשובה »
פשוט מאד: ממלאים הזמנת לידים באתר, או לחילופין פונים אלינו טלפונית למשרד 1-800-281-281 לקבלת הזמנה בפקס. תוך 48 שעות ממועד ההתקשרות נחזור אליך לקידום תהליך הפרסום.
האם ה 'ליד' הוא רק שלי או שהוא יימכר גם למתחרה שלי?
הצג תשובה »
ישנם 2 סוגי 'לידים': בלעדיים ומשותפים. 'ליד' בלעדי אמנם עולה יותר, אך הוא רק שלך. 'ליד' משותף לעומת זאת, זול יותר, אולם הוא שלנו ואנו רשאים למכור אותו גם לעסקים אחרים בתחום, לאחר 3 ימים.
כמה 'לידים' אני אקבל ?
הצג תשובה »
כמות ה 'לידים' שתקבל תלויה בסוג המוצר/שרות שלך, מחירו, עיתוי הפרסום, איכות המודעה, קהל היעד שלך ועוד ועוד... ניתן לצפות למספר של מאות 'לידים' בכל חודש, ובמידת הצורך גם אלפים.
מפרסמים - כספים
מה המחיר עבור כל 'ליד'?
הצג תשובה »
תמחור הלידים נקבע על ידי מחלקת הניתוח העסקי של חברת PayPerLead, וזאת לאחר הערכת הפוטנציאל השיווקי של המוצר או השרות אותו ברצונכם לשווק.
מתי אני משלם עבור הפניות?
הצג תשובה »
אתה משלם עבור הפניות מראש ע”י רכישת קרדיט ללידים. ברגע שסיפקנו לך את כמות הקרדיט שרכשת תוכל לרכוש קרדיט נוסף וכך חוזר חלילה.
האם אתם עובדים גם בעבור אחוזים מהמכירה בלבד?
הצג תשובה »
לא. אנו מוכרים 'לידים' בלבד ולא נכנסים לאינטראקציה בינך ובין הלקוח.
מה קורה אם יש כמה הפניות שקיבלתי שאינן טובות?
הצג תשובה »
אנו מגדירים פניות 'לא טובות' כפניות שאינן רלוונטיות לפרסום, כמו: פרטים חסרים או לא מלאים, טלפונים לא תקינים וכו'. באפשרותך לערער במערכת הניהול בעבור כל ליד שנראה לך כ"לא תקין", צוות המערכת יבדוק את העירעור ויקבל החלטה באם לאשרו או לא.
איך אני משלם עבור הפניות?
הצג תשובה »
התשלום עבור הלידים מתבצע באמצעות כרטיס אשראי.