הידע השיווקי שלנו שווה הרבה כסף

האם תהליך השיווק יכול להיות מעיק

האם תהליך השיווק יכול להיות מעיק ?

יש הבדל בין שיווק ובין תהליך המכירה ופרסום.
לצערי ההבדל בניהם דק מאד ואנשים לפעמים מערבבים בין המושגים.

ההבדל בגדול בין תהליך המכירה לשיווק ופרסום.

תהליך המכירה מתחיל עם כניסת האדם לחנות ומסתיים עם יציאתו מהחנות (אם קנה מוצר או לא קנה).
תהליך השיווק לעומתו נמשך כל הזמן וכולל בתוכו שימור לקוחות קידום מכירות ועוד.
מטרת השיווק הראשית היא לספק את צרכי הלקוח על ידי קנית מוצר החברה שלנו ולא של המתחרה ולדאוג לקניה חוזרת בעתיד של מוצרנו.
פרסום זה אחד הכלים מבין רבים שמשתמשים אנשי השיווק כדי להעביר אלינו מסרים.

לפי דעתי האישית

תהליך המכירה יכול להיות מעיק ולא נכון .
למשל אדם אשר נכנס לחנות וישר קופץ אליו מוכר ומנסה להפעיל עליו שיטות שונות בתהליך המכירה, יכולות להצטייר כמעיקות ללקוח.

תהליך השיווק לא יכול להיות מעיק.
כי הוא פונה בדרך כלל לתת מודע של האדם ,ואנו לא שמים לב לפעולות אלו לפעמים.
כמו כן בדרך כלל אין מגע ישיר בין אדם לאדם.
אנו כאנשים מרגישים מועקות בדרך כלל רק כאשר עלינו להתמודד אם אנשים אחרים .

הפרסום לעומתו יכול להיות מעיק.
רק אם מישהו נכנס לשטח המחייה שלנו בצורה מוגזמת.
קבלת הודעות פרסום לתיבת דואר
קבלת פרסומות לאימל ועוד.

אודות הכותב:
איל בדנר מחבר הספר תנו לעסקים לחיות
מהנדס תוכנה וניהול תעשיתי
אתר הספרhttp://www.badner3.2ya.com

מקור המאמר: www.Articles.co.il – מאמרים לשימוש חופשי

איך לכתוב הודעה לעיתונות»

« פרוספקטינג ביעילות

חיפוש:

קטגוריות:

RSS / Atom


בעל עסק, רוצה לקוחות חדשים?
אנחנו נכין לך קמפיין פרסומי מקצועי ונפרסם אותך באלפי אתרים
והכל על חשבוננו! אתה משלם רק עבור התוצאות!
כי ההצלחה שלך - היא ההצלחה שלנו מידע נוסף »

בעל אתר, רוצה להרוויח כסף אמיתי מהאתר שלך?
בוא והצטרף לאלפי האתרים שמרוויחים הרבה יותר עבור הפרסום שלהם! מדי יום מאות ואלפי שקלים!
כל שעליך לעשות הוא להירשם לשירות ולהציג את קוד המודעות שלנו באתרך
מידע נוסף »